Vyhľadávanie

cmaraton@zoznam.sk

Príjazd vozidlami

17.08.2010 15:15

Od Zvolena  je  potrebné sa držať hlavnej cesty smer Ružomberok. Dobrý orientačný bod je výšková budova Europa Shopping Centre v hornej časti s veľkou reklamou O2. Po prejazde okolo nej (stále smer Ružomberok) a prejazde nadjazdom s výhľadom na centrum mesta treba odbočiť na prvej odbočke vpravo smer Tajov a pokračovať v tomto smere až po malý kruhový objazd (vľavo je LIDL). Druhý výjazd z kruhového objazdu po skončení klesania vás privedie priamo k parkovisku pred plážovým kúpaliskom na ľavej strane cesty kde je priestor štartu a cieľa.

Od Ružomberka je potrebné sa držať hlavnej cesty smer Zvolen až po rozostavaný úsek cesty (výstavba mimoúrovňovej križovatky) s obmedzením premávky do dvoch jazdných pruhov. Po skončení tohto obmedzenia je na pravej strane  parkovisko a ihneď za ním je odbočka smer Tajov (z diaľky nie je veľmi viditeľná). Zvyšná časť je totožná ako pri príjazde od Zvolena.

Od Brezna je potrebné sa držať hlavnej cesty smer Zvolen až k nadjazdu (cesta Ružomberok – Zvolen) pri výškovej budove Europa Shopping Centre kde je potrebné pokračovať stále rovno (neodbočiť vpravo na Zvolen) až ku kruhovému objazdu (pred kruhovým objazdom sa nedržte úplne pravého pruhu ale jazdite v druhom pruhu – vytlačilo by vás to do prvého výjazdu alebo by ste museli ísť cez plnú čiaru a polícia to tam často sleduje). Tento je potrebné opustiť na druhom výjazde (cesta stúpa do kopca). Prvú odbočku vpravo si nevšímajte a odbočte vpravo až na druhej križovatke. Potom už nikde neodbočujte a po cca 1 km takmer priameho smeru sa dostanete k parkovisku pred plážovým kúpaliskom (ku koncu bude po pravej strane komplex hotela DIXON).

Z vlakovej alebo autobusovej stanice po vlastnej osi je to rovnaký prístup ako cesta z Brezna. Je aj skratka cez Štiavničky ale toto je istejšie.